sommar.

va hände med sommarn?
idag är det grått å trist. lite segt att ha ett jobb som mitt när vädret är såhär. jag vill ha knall sol, mycket folk å mycke å göra på jobbet.
ikväll blir det jobb inne i restauranten istället.

jag ska hålla lite i min dricks nu med, en som jobbar inne hade sparat 12000 på juni månad, jag hade säkert haft detsamma om inte mer om jag sparat. ska bli skoj å se.
men tror jag ska gå å fixa ett namn-halsband, har velat ha det länge å tydligen så finns det en guldsmed här som gör sånnna.

lön imorgon, in på sparkontot. nu jävlar ska jag bli rik.

saknar min kille, han är den bästa som finns, längtar så tills jag får se våran lägenhet igen. nästa fredag....!!!

ha en fin dag folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0