danmark

har storstädat och möblerat om i mitt rum, inte så svårt när det enda som finns i mitt rum är en stor upplåsbar madrass...
e lite less på det här med kollektivboende.
har ju bott på 6-7 olika ställen nu i 3 års tid.
ska bli så skönt å flytta ner till danmark, bli sambo å kunna ha en fast punkt i livet.
känner mig klar med säsongandet och vill börja tänka på framtiden, vill hitta en shysst utbildning som jag vill läsa och ett jobb jag vill satsa på.

har jobbat 3 år i restaurangbranschen men är inte sugen på att satsa på nått inom det.

nu ska jag strax jobba, ska stå i baren ikväll och hela helgen. hoppas på fint väder..

ha d fint, förresten va å beställde mitt halsband hos guldsmeden förut. Emma


du och jag mot världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0